Wanneer iemand geen klussen heeft en wel iemand wil gaan helpen helemaalquote:Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef klipper het volgende:
En wat als er fokkers zijn die wel iemand willen helpen, maar zelf niet geholpen willen worden hetzij doordat ze geen klusjes hebben die gedaan moeten worden of wat dan ook?
Misschien is het een idee om te gaan inventariseren wie hulp wilt hebben bij welke klussen, en wie wilt helpen.
Uiteraard moeten de helpers dan wel even aangeven waarin ze goed zijn, iemand die niet kan behangen moet je natuurlijk niet laten behangen.
Degenen die hulp willen hebben moeten natuurlijk ook gelijk aangeven waarin ze zelf vrij handig zijn om te helpen.
We hebben juni t/m augustus ingezet héquote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Beijtje het volgende:
Wat een leuk idee!Zou het heel leuk vinden bij anderen te helpen klussen (vooral als ik dingen mag slopen/sleuven mag hakken met mijn booorrrrrrhamerrrr
) Weet zelf alleen niet echt of ik daar tijd voor ga hebben in die periode. En tzt zal er nog zeker wel wat te klussen zijn bij mij, maar meer ditjes en datjes, dus misschien niet echt 2 man een dag nodig. Maar zou het niet erg vinden alleen hulp te geven en niet te ontvangen, hoor... Dus ja: de wil (animo, mensen) is er zeker! Maar de tijd..? Kan het nog niet zeggen, dus reken voorlopig nog niet op mij
Hoop het ook voor je maar losse eindjes heb je vast nog welquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:05 schreef rioohhh het volgende:
Hmmzz... Dan hoop ik al klaar te zijn met mijn huis, maar kan natuurlijk altijd wat plintjes overlatenIk zal dit topic nog even in de gaten gaan houden
hier ga ik in mee..quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:18 schreef Cothen het volgende:
Ik heb zelf nog geen klus te doen, maar ik wil andere Fokkers wel helpen de aanleg van electra, netwerkkabels, telefoonkabels, tv kabels en zulks.
Jij bent juist in de winter veel vrij toch? Dat is ook wel weer lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 00:30 schreef Cybersijp het volgende:
T is een slechte tijd voor mijzelf, want beredruk op het werk dan. Maar als het op het mooie eiland Texel is dan ben ik wel bereid een dagje mezelf uit te lenen hoor !Kan alleen wel enkel en alleen op een maandag of een Dinsdag( en dat nog geeneens elke week)(god wat is de horeca toch leuk.......
)
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:55 schreef Rallydame het volgende:
Ik kan nog even geen klus voor bij mij te verzinnen in periode juni t/m augustus, geen idee hoe ver we dan zijn hier aangezien we eigenlijk al aan het afwerken zijn maar....
Ik wil bij een medeklusser best gaan verven (kozijnen of muren), geen probleem
Ga gauw zelf maar wat verzinnen danquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:34 schreef Rallydame het volgende:
Tjah... ik kan gewoon gedachten lezenMaar niet verder vertellen hoor
![]()
Kom je graag helpen hoor... Laat maar weten (liefst een zaterdag of zondag)
Superquote:Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef cvboer het volgende:
cvboer meldt zich, dit lijkt mij een zeer leuk idee, ik heb zelf een nieuwbouwwoning, hier hoeft dus niks te gebeuren. ben wel bereid om mijn bedrijf beschikbaar te stellen.
Zonder reclame te maken voor mijn zaakquote:Op zondag 25 april 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Supermaareh je naam zegt genoeg maar in het kort waar kunnen de medeklussers op rekenen?
/dit is geen reclamequote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zonder reclame te maken voor mijn zaakIk doe alle werkzaamheden op het loodgietersvak, dus water, gas, verwarming, sanitair, dakbedekking (zowel bitumineuse als EPDM ) daarnaast nog werkzaamheden zoals elektra, domotica, CAI techniek. Ik doe alleen geen airco installaties, omdat ik geen stek-erkenning heb.
Of voor klusadvies/begeleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |