abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80499022

K&W bestaat (bijna) 5 jaar

Net zoals 3 jaar terug willen wij kijken of er animo is voor het onderstaande..

FOK!Klussers helpen FOK!klussers.:

Het idee
Gedurende de maanden Juni tot en met Augustus heb je de mogelijkheid om hulp te krijgen voor een leuke klus van een aantal FOK!klussers.
Er is echter 1 voorwaarde: Elke hulpdag die je krijgt moet je ook weggeven. Met andere woorden, komen er 2 mensen bij jou helpen, dan verplicht je jezelf tot het helpen bij 2 andere FOK!klussers. Dat hoeft niet perse bij degene te zijn die jou ook heeft geholpen, dat kan ook ergens anders. En als het goed is komen we dan weer netjes uit.

De FOK!klusser -die gastheer/vrouw is- verzorgt het eten en drinken gedurende de klusdag. En het zou natuurlijk helemaal leuk zijn als er na elke klusdag een topic met foto's wordt geopend waarin e.e.a. te lezen is.

Omdat dat best wat organisatie vraagt, openen we ruim van te voren dit inventarisatietopic.

Laat hier dus weten of je het leuk vindt en mee wilt doen met deze actie, plaats ook je op- of aanmerkingen zodat we zien of zoiets haalbaar is. En als laatste vermeld ook de data dat je kunt helpen/hulp kunt krijgen.

Dit topic sluit op of rond 15 mei, zodat we daarna nog wat tijd hebben om e.e.a. te plannen.

Zou zeggen laat je horen!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Vonkenboer op 19-04-2010 22:06:27 ]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_80501039
En wat als er fokkers zijn die wel iemand willen helpen, maar zelf niet geholpen willen worden hetzij doordat ze geen klusjes hebben die gedaan moeten worden of wat dan ook?

Misschien is het een idee om te gaan inventariseren wie hulp wilt hebben bij welke klussen, en wie wilt helpen.
Uiteraard moeten de helpers dan wel even aangeven waarin ze goed zijn, iemand die niet kan behangen moet je natuurlijk niet laten behangen.
Degenen die hulp willen hebben moeten natuurlijk ook gelijk aangeven waarin ze zelf vrij handig zijn om te helpen.
pi_80501233
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:20 schreef klipper het volgende:
En wat als er fokkers zijn die wel iemand willen helpen, maar zelf niet geholpen willen worden hetzij doordat ze geen klusjes hebben die gedaan moeten worden of wat dan ook?

Misschien is het een idee om te gaan inventariseren wie hulp wilt hebben bij welke klussen, en wie wilt helpen.
Uiteraard moeten de helpers dan wel even aangeven waarin ze goed zijn, iemand die niet kan behangen moet je natuurlijk niet laten behangen.
Degenen die hulp willen hebben moeten natuurlijk ook gelijk aangeven waarin ze zelf vrij handig zijn om te helpen.
Wanneer iemand geen klussen heeft en wel iemand wil gaan helpen helemaal

Wanneer er genoeg animo is gaan we inderdaad een lijst maken met wie wat zoekt en wil en dan adhv de lijst de match maken.
Naast klus/dienst is het ook handig te inventariseren waar iemand woont/reisafstand mogelijkheden en wanneer diegene tijd heeft.
  Moderator maandag 19 april 2010 @ 22:31:52 #4
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_80501613
In het verleden heb ik op die manier bij een FOK K&W'r enkele elektrotechnische klussen gedaan zie (daarvoor dit topic FOK!klussers helpen FOK!klussers: Vonkenboer @ Richie29 ); toen heb ik aangegeven zelf geen hulp te willen ontvangen maar wel hulp te geven.

Wat mij betreft is dat ook een mogelijkheid

Ik stel mijzelf en mijn elektrotechnische kennis beschikbaar. En uiteraard proberen we alles een beetje postcode technische op te lossen zodat er bij wijze van spreken geen mensen van groningen naar maastricht of van amsterdam naar enschede hoeven te komen.
pi_80502186
Wat een leuk idee! Zou het heel leuk vinden bij anderen te helpen klussen (vooral als ik dingen mag slopen/sleuven mag hakken met mijn booorrrrrrhamerrrr ) Weet zelf alleen niet echt of ik daar tijd voor ga hebben in die periode. En tzt zal er nog zeker wel wat te klussen zijn bij mij, maar meer ditjes en datjes, dus misschien niet echt 2 man een dag nodig. Maar zou het niet erg vinden alleen hulp te geven en niet te ontvangen, hoor... Dus ja: de wil (animo, mensen) is er zeker! Maar de tijd..? Kan het nog niet zeggen, dus reken voorlopig nog niet op mij
pi_80506829
Hmmzz... Dan hoop ik al klaar te zijn met mijn huis, maar kan natuurlijk altijd wat plintjes overlaten Ik zal dit topic nog even in de gaten gaan houden
pi_80508016
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Beijtje het volgende:
Wat een leuk idee! Zou het heel leuk vinden bij anderen te helpen klussen (vooral als ik dingen mag slopen/sleuven mag hakken met mijn booorrrrrrhamerrrr ) Weet zelf alleen niet echt of ik daar tijd voor ga hebben in die periode. En tzt zal er nog zeker wel wat te klussen zijn bij mij, maar meer ditjes en datjes, dus misschien niet echt 2 man een dag nodig. Maar zou het niet erg vinden alleen hulp te geven en niet te ontvangen, hoor... Dus ja: de wil (animo, mensen) is er zeker! Maar de tijd..? Kan het nog niet zeggen, dus reken voorlopig nog niet op mij
We hebben juni t/m augustus ingezet hé en er zal ook vast bij jou dan nog iets aan te pakken zijn?
pi_80508018
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 01:05 schreef rioohhh het volgende:
Hmmzz... Dan hoop ik al klaar te zijn met mijn huis, maar kan natuurlijk altijd wat plintjes overlaten Ik zal dit topic nog even in de gaten gaan houden
Hoop het ook voor je maar losse eindjes heb je vast nog wel
pi_80509972
ik heb vorige keer bij Marsepein samen met Richie29 een vlonder gebouwd, was erg leuk toen.

Dus bij deze meld ik me weer aan, in ieder geval wil ik mijn hulp aanbieden, en misschien heb ik tegen die tijd ook wel hulp nodig, daar denk ik nog even over na.
pi_80511594
Gurb!
pi_80529344
Ik heb zelf nog geen klus te doen, maar ik wil andere Fokkers wel helpen de aanleg van electra, netwerkkabels, telefoonkabels, tv kabels en zulks.
So we just called him Fred too
pi_80536224
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:18 schreef Cothen het volgende:
Ik heb zelf nog geen klus te doen, maar ik wil andere Fokkers wel helpen de aanleg van electra, netwerkkabels, telefoonkabels, tv kabels en zulks.
hier ga ik in mee..
pi_80545913
T is een slechte tijd voor mijzelf, want beredruk op het werk dan. Maar als het op het mooie eiland Texel is dan ben ik wel bereid een dagje mezelf uit te lenen hoor ! Kan alleen wel enkel en alleen op een maandag of een Dinsdag( en dat nog geeneens elke week)(god wat is de horeca toch leuk....... )
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_80550886
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:30 schreef Cybersijp het volgende:
T is een slechte tijd voor mijzelf, want beredruk op het werk dan. Maar als het op het mooie eiland Texel is dan ben ik wel bereid een dagje mezelf uit te lenen hoor ! Kan alleen wel enkel en alleen op een maandag of een Dinsdag( en dat nog geeneens elke week)(god wat is de horeca toch leuk....... )
Jij bent juist in de winter veel vrij toch? Dat is ook wel weer lekker
  zaterdag 24 april 2010 @ 09:55:23 #15
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_80661678
Ik kan nog even geen klus voor bij mij te verzinnen in periode juni t/m augustus, geen idee hoe ver we dan zijn hier aangezien we eigenlijk al aan het afwerken zijn maar....
Ik wil bij een medeklusser best gaan verven (kozijnen of muren), geen probleem
pi_80661708
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 09:55 schreef Rallydame het volgende:
Ik kan nog even geen klus voor bij mij te verzinnen in periode juni t/m augustus, geen idee hoe ver we dan zijn hier aangezien we eigenlijk al aan het afwerken zijn maar....
Ik wil bij een medeklusser best gaan verven (kozijnen of muren), geen probleem
hoe weet jij dat ik de buitenmuren ga doen
Nee geintje we gaan gewoon matchen hoor!
Moet eerst verzinnen of en hoe ik iemand anders van dienst kan zijn
  zaterdag 24 april 2010 @ 10:34:16 #17
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_80662178
Tjah... ik kan gewoon gedachten lezen Maar niet verder vertellen hoor

Kom je graag helpen hoor... Laat maar weten (liefst een zaterdag of zondag )
pi_80664235
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 10:34 schreef Rallydame het volgende:
Tjah... ik kan gewoon gedachten lezen Maar niet verder vertellen hoor

Kom je graag helpen hoor... Laat maar weten (liefst een zaterdag of zondag )
Ga gauw zelf maar wat verzinnen dan
  zondag 25 april 2010 @ 22:02:47 #19
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_80710051
cvboer meldt zich, dit lijkt mij een zeer leuk idee, ik heb zelf een nieuwbouwwoning, hier hoeft dus niks te gebeuren. ben wel bereid om mijn bedrijf beschikbaar te stellen.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_80710113
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef cvboer het volgende:
cvboer meldt zich, dit lijkt mij een zeer leuk idee, ik heb zelf een nieuwbouwwoning, hier hoeft dus niks te gebeuren. ben wel bereid om mijn bedrijf beschikbaar te stellen.
Super maareh je naam zegt genoeg maar in het kort waar kunnen de medeklussers op rekenen?
  zondag 25 april 2010 @ 22:10:45 #21
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_80710513
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Super maareh je naam zegt genoeg maar in het kort waar kunnen de medeklussers op rekenen?
Zonder reclame te maken voor mijn zaak Ik doe alle werkzaamheden op het loodgietersvak, dus water, gas, verwarming, sanitair, dakbedekking (zowel bitumineuse als EPDM ) daarnaast nog werkzaamheden zoals elektra, domotica, CAI techniek. Ik doe alleen geen airco installaties, omdat ik geen stek-erkenning heb.
Of voor klusadvies/begeleiding.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_80710677
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef cvboer het volgende:

[..]

Zonder reclame te maken voor mijn zaak Ik doe alle werkzaamheden op het loodgietersvak, dus water, gas, verwarming, sanitair, dakbedekking (zowel bitumineuse als EPDM ) daarnaast nog werkzaamheden zoals elektra, domotica, CAI techniek. Ik doe alleen geen airco installaties, omdat ik geen stek-erkenning heb.
Of voor klusadvies/begeleiding.
/dit is geen reclame
Nee heb er zelf om gevraagd en wil ook verder geen gehandel oid in K&W zien maar dat heb ik ook nog niets gezien dus zo, dank je voor de aanvulling!
pi_80721674
Daarbij woon ik in Maastricht en heb overdag ruim voldoende tijd. Voor mij is dit bedoeld als nuttige opvulling van een redelijk lege week (werkzoekend momenteel).
Daarbij wel een reis- en gereedschapsvergoeding want ik wil er geen kosten aan hebben. Mijn gereedschap heb ik toch ooit moeten aanschaffen.
pi_80732415
Ik zou wel hulp willen maar ik heb zelf echt 2 linker handen. Ik kan wel lekker koken, bakken en zo dus misschien dat ik daar mee kan helpen ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_80740797
Als ik het zo zie, zijn er al een hoop mensen die anderen willen helpen, dus misschien is het ook wel wat om ergens bij een stichting / hulpinstelling / kinderboerderij te gaan helpen? Dit is ook weer positieve reclame voor Fok en lijkt mij ook wel leuk om te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')